”în calitate de OZN albastru din Africa de Nord” - ”en calidad de ovni azul de África del Norte”de Youssef Rzouga. Traducere/ Traducción © Elisabeta Boțan.






în calitate de OZN albastru din Africa de Nord

aici unde mă vezi toată lumea mă vede
și-n același timp nimeni nu mă vede
de când eram foarte mic
privirea mea de copil se întinde, pierdută, la infinit
știi cât de timid sunt
nu încerc să cad bine
pentru a seduce o siluetă în formă de imagine virtuală
stau doar în centrul meu de greutate
în calitate de OZN albastru din Africa de Nord
survolând teritoriul
în căutarea unei comori ascunsă într-un loc oarecare
seamăn cu un râu care-și varsă apele în Mediterană 
Contactar con la traductora  Elisabeta Boțan 



Youssef Rzouga

 

en calidad de ovni azul de África del Norte

¿Quién soy?
aquí donde me ves
todo el mundo me ve
y nadie me ve a la vez
desde muy pequeño 
mi mirada de niño se extiende, perdidamente, hasta lo infinito
sabes cuán tímido soy
no intento caer bien
para seducir a una silueta en forma de imagen virtual
sólo estoy en mi centro de gravedad
en calidad de ovni azul de África del Norte
sobrevolando el territorio
en busca de un tesoro oculto en algún sitio
me parezco a un río que vierte sus aguas en el Mediterráneo

Comentarios