”Memorie” - ”Memoria”de Cristina Penalva Pastor. Traducere/ Traducción © Elisabeta Boțan.




Sunt temuta tăcere a lui Dumnezeu
vreau să mă mut
să fiu scânteierea
unui sarment arzător








Memoria

Nu mă obligați să beau
din apa uitării
prefer să mă botez
sub cascada senină
a Mnemosynei
și să-mi aduc aminte
că sunt fiica pământului
și să merg pe calea binecuvântată
pentru a scăpa de alte vieți
cu chip novice de camelie
și clara conștiință a peștilor
recitând limbajul pietrelor
ca să-mi urmez Iubitul
                      pe care îl ador
gravată în zidurile lui
Contactar con la traductora Elisabeta Boțan



Cristina Penalva Pastor







Soy el silencio asustado de Dios
quiero mudarme
ser el chisporroteo
de un ardiente sarmiento

Memoria

No me obliguéis a beber
del agua del olvido
prefiero bautizarme
bajo la catarata serena
de Mnemosine
y recordar
que soy hija de la tierra
y navegar por la bendita vía
para escapar de otras vidas
con un disfraz novicio de camelia
y la clara conciencia de los peces
recitando el lenguaje de las piedras
para seguir a mi Amado
                                          al que adoro
labrada en sus muros





Comentarios