”Letal”de Sofía Rodríguez García. Traducere/ Traducción © Elisabeta Boțan.







Letal 

Scapă-mă de râsete absurde
săruturi dulci și texte biciuitoare 
Hai să tâlhărești
mușcăturile sufletului.
Când vei putea să-mi strigi demonii
pe care îi îmbrățișăm cu râvnă

Hai și scoate-mi hainele de mâna a doua
cuprinde-mă ca să te văd
ajută-mă ca pe-o bolnavă terminală
în buna moarte ce vrea să-ți simtă pielea

Fă din lume 
restul golului
porul de jăratec
irosirea care ne învăluie

toate astea la care în mod recurent 
Contactar con la traductora  Elisabeta Boțan


Sofía Rodríguez García




Letal

Descárgame de risas absurdas
dulces besos y textos mordaces
Ven y hurta
las mordeduras del aliento.
Cuando puedas grítame los demonios
que con afanes abrazamos

Ven y tira las ropas de segunda mano
Agóbiame para verte
ayúdame como enferma terminal
a este buen morir que quiere contar tu piel

Haz del mundo
el resto del vacío
el poro de brasas
el desperdicio que nos cubre
todo eso a lo que recurrentemente llegamos

Comentarios