”Prințesă cu fluture” - ”Princesa con mariposas ” de Virgil Diaconu. Traducccion al español Elisabeta Boțan


















Princesa con mariposa

Últimamente
la flor del lilo pasa menos a verme.


Eso no impide que comparta mi habitación con ella,
mi sonrisa y mis brazos vacíos.


¡He amansado el dragón para ti,
princesa de leche entre los cadáveres de la noche!


Anoche te soñé con una mariposa azul en tu palma.


Creo que yo era aquella mariposa.


¡Ten cuidado de no aplastarla!


Mi alma azul está en tus manos.



PRINȚESĂ CU FLUTURE


În ultima vreme
floarea de liliac trece mai rar pe la mine.


Asta nu mă împiedică să împart camera mea cu ea,
surâsul și brațele goale.


Pentru tine am îmblânzit balaurul,
prințesă de lapte printre cadavrele nopții!


Azi-noapte te-am visat cu un fluture albastru în palmă.


Cred că eu eram fluturele acela.


Ai grijă să nu-l strivești!


Sufletul meu albastu este în palmele tale.

Comentarios