"La inmaculada inspección"-"Imaculata inspecție”de Ion Cristofor. Traducción/ Traducere © Elisabeta Boțan.







La inmaculada inspección   

En mi lugar trabaja la mosca
atrapada entre los cristales de la ventana

En mi lugar habla el tartamudo
el tonto con humos

En mi lugar de la plaza 
una corneja grazna

Alguien ama a María en mi lugar

Si eres tú, Señor,
una vez más nos salvaremos

Quizás encontremos otra vez una corona de espinas
madera y clavos
y una tropa de soldados.
Contactar con la traductora  Elisabeta Boțan





IMACULATA INSPECŢIE


În locul meu munceşte musca
prinsă între geamuri

În locul meu vorbeşte gângavul
prostul cu fumuri

În locul meu din piaţă
cârâie o cioară

În locul meu cineva o iubeşte pe Maria

Dacă eşti tu, Doamne,
vom fi încă o dată salvaţi

Poate vom mai găsi încă o dată o coroană de spini
lemne şi cuie
şi un pâlc de soldaţi.
din cartea GRAMOFONUL DE PĂMÂNT

Comentarios